Drupal verkkokauppa kasvaa liiketoiminnan mukana

Drupal-verkkokaupan suunnittelu

Suunnittelupalvelumme sisältävät verkkokaupan analyysit, suunnitelmat ja konseptoinnit.

Analyysit

Välillä eteen tulee tilanteita, joissa päätöksenteon tueksi tarvitaan konkreettista tietoa. Toteutamme erilaisia verkkokauppa-alan analyyseja ammattitaidolla ja tehokkaasti. Analyysilla voidaan tarkastella markkinoita, kilpailijoita, markkinoinnin potentiaalia, hakukoneita tai sosiaalista mediaa. Teemme analyysit aina asiakkaan toimintaympäristön mukaan. Näin hyödyt realisoituvat asiakkaillemme paitsi myynnin kasvuna myös kustannussäästöinä.

Suunnitelmat

Toisinaan suunnitelmaksi riittää muutama ranskalainen viiva, mutta usein on fiksua laatia yksityiskohtaisempikin dokumentti verkkokaupan pohjaksi. Menestyvillä verkkokaupoilla on markkinointisuunnitelman lisäksi liiketoimintasuunnitelma ja analytiikkasuunnitelma. Teemme niistä käytännönläheiset ja asiakkaan resursseja vastaavat. Ennaltasuunnittelu säästää aikaa, rahaa sekä hermoja.

Konseptoinnit

Verkkokaupan konseptointi on prosessi, jonka avulla kirkastetaan verkkokaupan kohderyhmät, prioriteetit, tarkoitus ja tavoitteet. Siinä käydään läpi tulevat toiminnallisuudet ja haluttu ulkoasu. Konseptointi on laajimmillaan kattava analyysien ja suunnitelmien integroitu yhdistelmä. Yksinkertaisimmillaan se on lyhyt dokumentti, jossa eritellään uuden verkkokaupan päälinjat. Jotta konsepti on ymmärrettävissä yhdenmukaisesti, tulee sen olla riittävän yksinkertainen ja selkeästi dokumentoitu.

Drupal-verkkokaupan toteutus

Noudatamme tarkkaa prosessia luodessamme laatua. Työmme alkaa brändisi, asiakkaidesi ja heidän halujensa ja tarpeidensa läpikäymisellä. Käyttämällä tiimimme vahvuuksia strategisessa markkinoinnissa, optimoinnissa ja analytiikassa pystymme rakentamaan loistavan kokemuksen asiakkaillesi - sellaisen joka saa heidät ostamaan. Toimivan verkkokaupan muodostavat ulkoasu, tekniikka ja informaatioarkkitehtuuri.

Ulkoasu

Graafinen suunnittelumme yhdistää käytettävyyden, konversio- ja hakukoneoptimoinnin. Tällä varmistamme, että Drupal verkkokauppa näyttää hyvältä ja tekee myyntiä. Korkeasti konversoivien verkkokauppojen luominen tapahtuu harvoin vahingossa, mutta me saamme sivuston kävijän käyttäytymään haluamallasi tavalla. Drupaletin luova tiimi ottaa vaadittavat askeleet varmalla otteella.

Tekniikka

Älä anna verkkokauppasi estää menestystäsi! Me uskomme verkkukauppa-alustoihin, jotka ovat ominaisuuksiltaan rikkaita, joustavia ja skaalautuvia. Räätälöidyt ratkaisumme voivat kasvaa bisneksesi kanssa. Siksi toimitamme kaikki verkkokauppamme Drupal Commerce -alustalla. Uskomme vilpittömästi sen olevan markkinoiden paras vaihtoehto.

Informaatioarkkitehtuuri

Sisällön, kontekstin ja käyttäjän risteyksen määrittelee verkkopalvelun informaatioarkkitehtuuri. Sillä kuvataan verkkokauppasi pohjapiirustus. Informaatioarkkitehtuurin suunnittelutyö aloitetaan verkkokaupan sisältöjen ja toimintoprosessien määrittelyllä. Tämä perustuu aiemmin laadittuun konseptisuunnitelmaan ja samassa yhteydessä rajataan sisältö- ja toimintovaatimukset. Priorisointi toteutetaan verkkokaupalle asetettujen tavoitteiden ja tarkoitusten pohjalta.

Luettavaa verkkokauppaliiketoiminnasta